Reklama

Mathieu Lehanneur: Digitální zastávka pro JCDecaux

2.8.2012

Francouzský designér Mathieu Lehanneur dokončil svůj první městský projekt "escale numérique" (digitální zastávka) pro společnost JCDecaux, světového lídra pro venkovní reklamu.



vizualizace
Autor: Mathieu Lehanneur
Foto: Felipe Ribon

Přístřešek má zelenou střechu pokrytou listovím, připomínka zahrad umístěných v korunách stromů. Otáčecí sedadla pro obyvatele jsou z betonu a mají miniaturní stolečky a zásuvku pro připojení laptopu. Velká dotyková obrazovka poskytuje aktualizovaní informace o službách města, jako např. průvodci, zprávy a interaktivní značky pro turisty a návštěvníky. Zatávka je navržena pro pohled shora spíše než z dolní úrovně diktující nový jazyk občanské architektury.




Katalog produktů

Komentáře ke článku

Zobrazit vše Zobrazit vybrané Vložit příspěvek



Přihlášení
Nastavit jako výchozí

DŮM A BYT

Hyundai i20: výhodnější, než kdy před tím

MODERNÍ BYT

Lampa Lightwing nemá jen lehká křídla

MŮJ DŮM

20 let Haas v České republice

IMATERIÁLY

Počet zakázek pro projektanty vypsaných veřejnými investory stoupá

 

Redakční systém WebRedakce
NETservis s.r.o. © 2014

© Business Media, s. r. o., 2007–2010
Mapa webu   XML Sitemap  RSS kanál