Reklama

Pánská pasáž (Rathova pasáž) v Praze

22.2.2011

Pánská pasáž se stane první obchodní zónou v České republice orientovanou na muže. Na jednom místě najdou muži vše, co potřebují.
Její prostory mají rozlohu více než 800 m2, bude přístupná z ulice Na Příkopě a od Ovocného trhu.
Autory "pánské pasáže" jsou tři muži: hoteliér Ivan Chadima, architekt Martin Němec (ADNS) a podnikatel v realitách Frank Hanečák.
Developerem projektu je společnost Metrostav a.s.

Pánská pasáž, jejíž otevření se chystá na jaro 2011 (přelom dubna a května), se stane první obchodní zónou v České republice orientovanou na muže. Komplexnost nabídky exkluzivních „pánských“ obchodů a služeb soustředěných na jednom místě je mimořádná i v celoevropském kontextu. Portfolio firem a značek je zárukou prvotřídní úrovně. Jejich výběr je podřízen preferencím a zájmům jasně definované cílové skupiny - mužům různého věku, profese či národnosti, které spojuje chuť dopřát si to nejlepší, investovat do svého vzhledu, nechat se hýčkat. Pánská pasáž, jejíž prostory mají rozlohu více než 800 m2, bude přístupná z ulice Na Příkopě a od Ovocného trhu. Developerem unikátního projektu je společnost Metrostav a.s., celková investice dosáhla 70 milionů Kč.

Pánskou pasáž provoní gastronomické lahůdky z bistra a obchodu s čerstvými produkty italské provenience. Péče o elegantní vzhled začíná v pánském holičství (s tradičním holením břitvou) nebo v krejčovství s mistrovským šitím oděvů na míru a pokračuje výběrem z řady butiků světových značek, obchodů s obleky, obuví, košilemi, kravatami, šálami, hodinkami, doutníky, alkoholem, psacími potřebami, parfémy, doplňky pro všední den i pro výjimečné příležitosti...

Možnosti pronájmu prodejních prostor jsou ještě stále otevřeny, zájem zatím projevili například holičské salony Franck Provost, Česká zbrojovka a.s. Uherský Brod, klasické krejčovství Josef Knize z Vídně, obchod s doplňky Top Drawer, Wine Food Market, směnárna Alfa, Pizzeria Basta, butiky Prestige Man, Ralph Lauren, Vicomt a Henri Lloyd, francouzská kosmetická značka Fragonard a další.
Pánská pasáž zkrátka nabízí vše, co muži potřebují k životu. Zatímco oni často jen tuší, co všechno jim může udělat radost, ženy to dobře vědí. Proto bude pánská pasáž častým cílem také jejich nákupů.
Elegance, noblesa, prvotřídní kvalita, charismatičtí muži s osobitým stylem. Vítejte!

Pánská pasáž představuje přelomové pojetí koncepce obchodních center. Participující firmy a značky nejsou v přímé konkurenci, jejich sortiment se doplňuje, takže mohou fungovat v určité synergii. Jednotícím komponentem je dominantní vizuální prvek - logo, které je použito v interiéru pasáže i v designu visaček na tašky, balicích papírů atp.

Zdroj:  TZ 2media.cz, s.r.o.


Doplněno Stavbaweb:
Pánská pasáž není prvním Chadimovým projektem, který se snaží oživit skomírající průchody, při němž spolupracoval s Martinem Němcem. V roce 1996 se podíleli na přestavbě Černé růže, jejíž prostory, navržené ve 30. letech, byly v dezolátním stavu. Dnes je pasáž fungujícím centrem. A na příští rok Chadima uvažuje o renovaci pasáže Jiřího Grossmanna z Václavského náměstí do ulice Politických vězňů..

Katalog produktů

Komentáře ke článku

Zobrazit vše Zobrazit vybrané Vložit příspěvek



Přihlášení
Nastavit jako výchozí

DŮM A BYT

Letní grilování na terasách

MODERNÍ BYT

Hotel Scandic Vulkan v Oslu je obklopený uměním

MŮJ DŮM

Dřevěná špalíková dlažba

IMATERIÁLY

Liberta Solar – prosklené průčelí, které vyrábí energii ze slunce

 

Redakční systém WebRedakce
NETservis s.r.o. © 2014

© Business Media, s. r. o., 2007–2010
Mapa webu   XML Sitemap  RSS kanál