O nás / Kontakt

O nás / Kontakt

Stavbaweb.cz je portál sloužící pro odbornou architektonickou veřejnost, studenty, stavební a památkové úřady a laické zájemce o architekturu. Kromě aktuálního zpravodajství z oboru architektury a stavebnictví uveřejňuje podrobné informace o stavbách, reference stavebních a dodavatelských firem a informace o produktech pro stavebnictví. Registrovaní uživatelé získávají denní informační servis stavbawebu prostřednictvím e-mailového newsletteru.

Stavbaweb je úzce spjat s architektonickým časopisem Stavba, který čtyřikrát ročně přináší aktuální novinky ze světa architektury a stavění. Jednotlivá čísla jsou většinou tematicky uspořádána, přičemž stěžejní a pravidelně se vracející témata jsou věnována otázkám rozvoje měst, bydlení a rekonstrukcím. Časopis je určen nejen architektům, projektantům a studentům, ale všem, kdo se zajímají o architekturu a stavění.

stavbaweb.cz
Business Media CZ, s. r. o.
Nádražní 32
150 00 Praha 5
e-mail: stavbaweb@bmczech.cz

Redakce
Lidmila Burianová
Hana Vinšová

Inzerce
Jiří Ladman
tel.: 225 351 340, 602 372 312
e-mail: jiri.ladman@bmczech.cz



Časopis Stavba
ISSN 1210-9568
MK ČR E 6688
Vychází čtyřikrát ročně

PŘEDPLATNÉ ČASOPISU
tel.: 840 306 090
e-mail: stavba@predplatne.cz
A.L.L. production, s.r.o., P.O. Box 732,
111 21 Praha 1
Předplatné je vybíráno prostřednictvím obchodní společnosti A.L.L.production, s. r. o. ve prospěch vydavatele. 

Předplatné pomocí SMS (6 Kč včetně DPH) ve formátu:
OBJ STAVBA JMENO PRIJMENI ULICE C.DOMU MESTO PSC na číslo 900 11 06 (platí pro všechny operátory)
Technicky zajišťuje ATS Praha. V případě problémů volejte na infolinku 776 999 199 – pondělí až pátek, od 9 do 16 hodin.

Předplatné pro Slovenskou republiku

Mediaprint-Kapa Pressegrosso, a. s., oddelenie inej formy predaja
P. O. BOX 183, 830 00 Bratislava 3
tel.: +421 244 458 821, +421 244 458 816
e-mail: predplatne@abompkapa.sk

VYDÁVÁ
Business Media CZ, s. r. o.
Nádražní 32
150 00 Praha 5
tel.: 225 351 102
www.businessmedia.cz
IČ: 03582604
DIČ: CZ03582604
Zapsána v OR vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 144192
Bankovní spojení: UniCredit Bank Czech Republic, a. s., č. ú.: 1277795031/2700

GENERÁLNÍ ŘEDITEL
Tomáš Tkačík

REDAKCE
Lidmila Burianová (šéfredaktorka)
e-mail: lidmila.burianova@bmczech.cz
Mariana Pančíková
e-mail: mariana.pancikova@bmczech.cz

PŘEKLADY
Milena Sršňová
e-mail: srsnovamilena@gmail.com

ART DIRECTOR
Matěj Kotrba
e-mail: matej.kotrba@bmczech.cz

INZERCE
Jiří Ladman
tel.: 225 351 340, 602 372 312
e-mail: jiri.ladman@bmczech.cz

MARKETING
Hana Kmecová
e-mail: hana.kmecova@bmczech.cz

VÝROBA
Aleš Zíta
e-mail: ales.zita@bmczech.cz

REPRODUKCE
DTP studio, Business Media CZ
e-mail: dtp@bmczech.cz

 
Nové komentáře

22. 2. 2017 15:03:58

Re: Re: Trať z Prahy do Kladna s odbočkou na letiště vyjde na 31...

Problém je, že úroveň dost velké skupiny těch "zastupitelů" je podobná těm, jako je onen doktor z venerologie z Motola, který podal návrh na památkovou ochranu té vily v ulici Na Petřinách a ani mu nevadilo že nějaký čas před tím odsouhlasil ve stavební komisi její demolici. A nebo jako onen člověk Suchý, který tady v prvním příspěvku blábolí o "tunelování" (byť tento výraz - pro pořádek - nepoužil přímo) a vlastním skvělém řešení, které má - jezdit na letiště tramvají, je to z konečné prý jenom půldruhého kilometru. Problém je nejen v nekompetentnosti oněch zastupitelů, ale taky v tom, že v Česku (a nedělejte si iluze, že na onom bájném západě je to lepší) tvoří pravomoci a kompetence tak zoufalý propletenec a džungli, že prostě skutečně neexistují pojistky proti podobnému nesmyslnému jednání. Stačí pár řvounů, podpořených naši slavnou "Lügenpresse" a sebevětší a nesmyslnější pitomost je svatou pravdou. Stačí se podívat, jak se "buduje" třeba most v Roztokách, druhá - severní část okruhu a nebo třeba na kauzu centrály záchranné služby u Tróje. Záplava keců oněch představitelů městské části, kteří to chtěli hnát až k soudu (podle všeho ta centrála skončí na Palmovce, což je z hlediska dopravy poněkud horší, i když ne tragická poloha) o možných záplavách, nevhodném dopravním napojení (!!!) měla zakrýt fakt, že jim vadila představ houkajících sanitek a občas přistávacích vrtulníků. V rámci rekonstrukce dálnice D1 byla bez náhrady zbouráno víc jak dvacet (nebo i dokonce 40) mostů. Proč? Protože přistavbě dálnice si staví hlavu nejen "farmářky", ale také zastupitelstva okolních obcí, které dostávají možnost z toho něco "vytřískat" a podporováni ekoteroristy zablokují výstavbu buď docela, nebo ji pozdrží o dlouhá léta. A je zajímavé, že na druhou stranu obyvatelé vesnic na dostavbě dálnice na Drážďany museli zbytečně deset let snášet onu nesmyslnou a nebezpečnou dopravní zátěž, zatímco onen zelenej, blokující výstavbu odkudsi ze Severní Moravy byl nepostižitelný a to, že má na svědomí nejen nárůst nákladů, ale i řadu lidských životů se nikde v médiích neobjeví. Dneska územní plán zablokuje ( zpravidla z důvodů snahy si k něčemu pomoct) každej domkář a lidi, co se pořizováním úpd a jejím projednáváním zabývají a živí vyprávějí neuvěřitelné příhody.

 
© 2007–2017 Business Media CZ, s. r. o.