Registrace k zasílání newsletteru

Registrace k zasílání newsletteru

Registrace k zasílání newsletteru

Stavbaweb.cz informuje o novinkách v oboru architektury a stavebnictví, představuje zajímavé objekty, projekty a materiály. Prostřednictvím tohoto formuláře se můžete přihlásit k odebírání denního newsletteru, a dostávat tak pravidelné informace přímo do své e-mailové schránky.

*Povinné položky
Vaše registrační údaje nebudou poskytovány třetím stranám a budou chráněny. Svou registraci můžete kdykoliv zrušit zde nebo prostřednictvím odkazu v zápatí každého newsletteru.
 
 
Nové komentáře

22. 2. 2017 15:03:58

Re: Re: Trať z Prahy do Kladna s odbočkou na letiště vyjde na 31...

Problém je, že úroveň dost velké skupiny těch "zastupitelů" je podobná těm, jako je onen doktor z venerologie z Motola, který podal návrh na památkovou ochranu té vily v ulici Na Petřinách a ani mu nevadilo že nějaký čas před tím odsouhlasil ve stavební komisi její demolici. A nebo jako onen člověk Suchý, který tady v prvním příspěvku blábolí o "tunelování" (byť tento výraz - pro pořádek - nepoužil přímo) a vlastním skvělém řešení, které má - jezdit na letiště tramvají, je to z konečné prý jenom půldruhého kilometru. Problém je nejen v nekompetentnosti oněch zastupitelů, ale taky v tom, že v Česku (a nedělejte si iluze, že na onom bájném západě je to lepší) tvoří pravomoci a kompetence tak zoufalý propletenec a džungli, že prostě skutečně neexistují pojistky proti podobnému nesmyslnému jednání. Stačí pár řvounů, podpořených naši slavnou "Lügenpresse" a sebevětší a nesmyslnější pitomost je svatou pravdou. Stačí se podívat, jak se "buduje" třeba most v Roztokách, druhá - severní část okruhu a nebo třeba na kauzu centrály záchranné služby u Tróje. Záplava keců oněch představitelů městské části, kteří to chtěli hnát až k soudu (podle všeho ta centrála skončí na Palmovce, což je z hlediska dopravy poněkud horší, i když ne tragická poloha) o možných záplavách, nevhodném dopravním napojení (!!!) měla zakrýt fakt, že jim vadila představ houkajících sanitek a občas přistávacích vrtulníků. V rámci rekonstrukce dálnice D1 byla bez náhrady zbouráno víc jak dvacet (nebo i dokonce 40) mostů. Proč? Protože přistavbě dálnice si staví hlavu nejen "farmářky", ale také zastupitelstva okolních obcí, které dostávají možnost z toho něco "vytřískat" a podporováni ekoteroristy zablokují výstavbu buď docela, nebo ji pozdrží o dlouhá léta. A je zajímavé, že na druhou stranu obyvatelé vesnic na dostavbě dálnice na Drážďany museli zbytečně deset let snášet onu nesmyslnou a nebezpečnou dopravní zátěž, zatímco onen zelenej, blokující výstavbu odkudsi ze Severní Moravy byl nepostižitelný a to, že má na svědomí nejen nárůst nákladů, ale i řadu lidských životů se nikde v médiích neobjeví. Dneska územní plán zablokuje ( zpravidla z důvodů snahy si k něčemu pomoct) každej domkář a lidi, co se pořizováním úpd a jejím projednáváním zabývají a živí vyprávějí neuvěřitelné příhody.

 
© 2007–2017 Business Media CZ, s. r. o.