Registrace k zasílání newsletteru

Registrace k zasílání newsletteru

Registrace k zasílání newsletteru

Stavbaweb.cz informuje o novinkách v oboru architektury a stavebnictví, představuje zajímavé objekty, projekty a materiály. Prostřednictvím tohoto formuláře se můžete přihlásit k odebírání denního newsletteru, a dostávat tak pravidelné informace přímo do své e-mailové schránky.

*Povinné položky
Vaše registrační údaje nebudou poskytovány třetím stranám a budou chráněny. Svou registraci můžete kdykoliv zrušit zde nebo prostřednictvím odkazu v zápatí každého newsletteru.
 
 
Nové komentáře

5. 9. 2017 11:20:19

Re: Re: Re: Proměna magistrály podle projektu Gehl Architects sc...

Rovněž naprostý souhlas. Když se ona kancelář vydala do Prahy, aby nám pomohla, čekal jsem, že se v jejím návrhu objeví onen zásadní imperativ, týkající se dostavby okruhu. Co je hotová jeho vnější část, nejel jsem ze Stodůlek na města a místa, napojená na D1 jinak, než tudy. Jižní spojce by hodně ulevila realizace severní části vnějšího okruhu. Bohužel, to je spousta práce a nikdy nekončícího boje jednak s nejrůznějšími "iniciativami", které ví vždycky všechno líp a když není po jejich, díky havloidní legislativě zablokují, co chtějí a různých (většinou ekonomických) zájmových skupin, které si často na "nestavění" nebo vedení tras naprosto nesmyslnými směry a oblastmi napakují kapsu. A někdy tyhle dvě "složky" působí v dojemné shodě a možná i více než hlubším porozumění. A skutečně musel přijet světoznámý architekt Gehl, aby konstatoval, že řada těch koutů a přilehlých prostorů by se dala upravit? Mně osobně šokuje, jak třeba vypadá Fugnerovo náměstí....Nedávno jsem shlédl na streamu rozhovor s raperem Vladimírem518 (Luděk Staněk ho zpovídal, či spíše nechal mluvit) a tomu k zjištění téhož stačil (a mimo jiného dalšího) 20 minutový rozhovor. Jistě - vysadit všude kolem magistrály vzrostlé stromy by nebyla laciná věc, navíc by si to vyžádalo koordinaci s kabely a trubkami pod chodníkem, ale má naprostou pravdu. Je až dojemné, že v rámci výstavby tunelu Blanka (který slouží velice dobře a třeba na Letné onu povrchovou dopravu skutečně do podzemí odvedl, stejně jako se člověk dostane ze Smíchova na druhý břeh Vltavy do Holešovic, aniž by autem obtěžoval hodinu v kolonách v centru za max. 20 minut) postavil sice krásný, ale zbytečně monstrózní most na místě původního v Troji za 1,2 mld. korun a most v Roztokách, jehož potřebu více než naléhavě prokázaly povodně na začátku tisíciletí je nedohlednu....

 
© 2007–2017 Business Media CZ, s. r. o.